Mula senyum

Saya mula senyum semasa berumur 6 hari, iaitu hari saya dan mak keluar dari wad bersalin (bukan dewan bersalin tau). Saya senyum pada opah saya. Mana taknya, bosan betul duduk di hospital lama-lama. Kesian mak saya. Dia mula baca buku Laskar Pelangi karya Andrea Hirata semasa kami ditahan, akibat terlalu bosan. (Sebenarnya yang ditahan cuma saya kerana jaundice, tapi mak kenalah teman saya). Jadi hari terakhir di hospital saya senyum, masa mak dukung saya nak bawa balik pun saya senyum lagi. Abah ada rakam saya senyum.

4 Responses so far »

  1. 1

    Yogi Kato said,

    ni mmg gmbr 1st time die senyum ke..? Masa 6 hari..? Nmpk cam dh besar plak…

  2. 2

    orgrumah said,

    bukan la.. tu dah sebulan…
    gambar first time dia senyum ada dalam movie… nanti akak amik snapshot dia

  3. 3

    Maklong JB said,

    Kiutnya Fateh, dah pandai gelak.

  4. 4

    orgrumah said,

    hhehe.. dia mmg suka mengekek2 skrg ni…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

