Meniarap dan Merangkak

Saya mula meniarap pada umur 2 bulan lebih. Saya memang sangat suka kebolehan baru saya ni, mcm baru dapat lesen rasanya, sampai dalam tido pun saya mengigau terus meniarap… saya rasa saya sorg je baby yg sgt teruja sampai terbawak2 dalam mimpi… harap2 mak dan abah tak marah kalau malam2 saya terjaga sebab termeniarap dalam tido.. hehehe.

Skrg ni saya dah mula angkat punggung belakang. kadang2 saya dapat angkat seluruh badan saya mcm bersedia nak merangkak. Tapi, saya kena fikir dulu mcm mana nak gerakkan badan saya dan terus merangkak.. Woohoo seronoknya!

5 Responses so far »

  1. 1

    sarah M said,

    wah..sgt advance..baby saya yg 7 bln tu pon still berat nk angkat badan..asyik masuk gear reverse je..

  2. 2

    orgrumah said,

    sbb Fateh ni tak berapa berisi.. maybe baby awk berisi kot… berat sket bdn.. hehe

  3. 3

    akhi masrawi said,

    baby saya dan isteri tersayang lahir tanggal 2 mei 2008. beratnya semasa lahir 3.32 kg. alhamdulillah lahir normal. empat hari dia menahan tarak sakit. akhirnya pada jumaat 2 mei jam 4.04 petang dia buka mata buat kali pertama di dunia. bila saja buka mata terus menangis. suaranya masa tu tak sekuat sekarang. sekrang sudah 20 hari. namanya ahmad naufal alwafi bin ahmad tarmizi.

  4. 4

    Yogi Kato said,

    Poksu boleh buat tutorial merangkak dengan menggunakan dagu… Nak blaja tak pateh…? Eheh…

  5. 5

    orgrumah said,

    poksu mmg aneh…

    to AkhiMasrawi:

    Tahniah atas kelahiran Ahmad Naufal Alwafi…Alfateh kirim salam sama Alwafi. Lahir hari Jumaat ek… kirim salam kat isteri.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: