Sakit Telinga

Gambut durian

Perkembangan terbaru. Saya dah praktis merangkak skrg. tapi selalu tewas(tumbang). Mencabar jugak. Takpelah yang penting saya tekun belajar. Nanti bila dah dapat lesen, perkara pertama yang saya nak buat adalah tour satu rumah. Bilik studio abah tu main target saya. Banyak komik!

Oh ya. Mak baru sedar yang telinga saya bernanah. Kak Intan yang jaga saya kat nursery tu dahlama sedar tapi lupa nak bagitau mak saya. Saya relax je tak menangis pun, tupasal mak saya tak sedar. Mak kata nak bawak saya pi klinik malam ni. Doakan saya tak apa2 ye…

4 Responses so far »

  1. 1

    Kak nura said,

    ummu alfateh amat creative lah bercerita.🙂

  2. 2

    orgrumah said,

    Err.. mana tau ummu fateh… ntah2 abi dia ke.. jeng jeng jeng

  3. 3

    Yogi Kato said,

    Ye.. Poksunye pun memberi sokongan dan galakan untuk buat ayat kreatif jugak… Huahahahahaaa….

  4. 4

    orgrumah said,

    paksu bukan setakat creative.. malah negative!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: