Panggil abah dulu

Assalamualaikum

wah dah sebulan lebih sy x update blog saya ni. Sepanjang sebulan ni, mcm2 dh berlaku. Haritu saya lupa nak cerita yang perkataan pertama saya adalah ‘papa’. Saya mula panggil papa sejak umur 7 bulan, tp dgn version sya sendiri la. papa, baba, dan selalu jugak saya sebut betul2; ‘abah’. Abahla yang paling hepi sbb saya panggil abah dulu. hihihi kesian mak. Actually abah ngan mak memang sporting, diorg biar saya decide nak panggil diorg apa. So berdasarkan first words saya, saya akan panggil abah as Papa. Tapi Tuk Penang tak bagi sbb papa bermaksud miskin. So apa2 lah, abah pun buleh. kadang2 Papo. Takpun Yapo.

Agak sebulan jugak la baru saya start panggil ‘mama’. Itu pun masa susah je saya panggil mama. Contohnye masa lapar dan masa nak berak. Masa gembira dan happy saya asyik panggil papa je.. hiihihih. Opah dan Tuk kata, memang anak papa.

2 Responses so far »

  1. 1

    Auntie Zaza said,

    Fateh…fateh… rindu kat awak la! =) Jgn nakal2 key? Salam untuk mama🙂

  2. 2

    Liyana said,

    Ooo…anak babah la nih….ase, jgn jeles tau!..hihihih…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

