Selamat hari raya dari saya

Assalamualaikum…

Fateh

Fateh

Fateh dan Abah di Pagi Raya 1429H

Fateh dan Abah di Pagi Raya 1429H

alhamdulillah… kalau kawan2 nak tau, raya 1429H ni la aidilfitri pertama dalam hidup Fateh. Ini bermakna ini la kali pertama fateh merayakan kemenangan setelah sebulan berpuasa… (err.. yeke?hehehe).  Nanti2 la Fateh raikan kemenangan berpuasa… sementara belum sunat ni, misi utama Fateh adalah mengutip duit raya… woohoo!

Amacam .. sedondon tak Fateh dan Abah? eh mcm buleh buat siri baru kat Astro Ceria la.

3 Responses so far »

  1. 1

    Liyana said,

    wah…warna biru kali ini….pic fateh ngn ibunya mana?…hihihi…

  2. 2

    nurul.najib said,

    salam sayoq.tema biru ye.bila kt nk beraya sama ni asey?
    wlaupun dekat je tinggal tp tak dan dan lagi nk ziarah

  3. 3

    salam fateh, jgn lupa tengok potret aidilfitri naufal. kami sedondon pakai ungu tahun ni. baba dgn ummi pilih warna tu. naufal pun tak tahu. tapi lawa. betul betul betul


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: