Raya Aidilfitri tahun ke-2

Pada Aidilfitri kali ke-2 Fateh, iaitu pada September 2009, Fateh balik beraya di Penang dan Melaka. Tahun ni beraya tanpa Atuk buat kali pertama. fateh kena beli baju Melayu baru, sbb baju raya tahun lepas dah senteng. Mama pakai baju raya tahun lepas, manakala Papa pula pakai baju kahwin hehe. Tak apalah asalkan kami sedondon. Tapi raya tahun ni, Fateh takmahu bergambar, kerana sibuk main basikal yang dibelikan maklong. Maklong beli 2 basikal, satu lagi utuk Faris, sepupu Fateh, supaya tak berebut.

On the way balik kampung. Sibuk sebut 'Car, car, car'

Fateh suka lepak kat mini farm Opah

Papa sembelih ayam buat rendang

Sementara tu, Fateh enjoy dulu...mandi manda kat farm

Pagi raya ziarah kubur atuk pertama kali. Biasanya pagi raya camni arwah atuk sibuk melayan kanak-kanak dtg rumah. Semoga Allah sayangkan Tuk sebagaimana Tuk sayang pd kanak-kanak.

dapat duit raya

makan kuih ngan opah

Fateh dan Faris meronta2 takmau bergambar raya, sebab sibuk berlumba basikal

Makan mi goreng sedap kat rumah Pakcik Zainuddin(dia goreng sendiri), jiran Opah. So yummy!

Lumba basikal ngan Faris masa pagi raya. Tu yg liat amik gambar pagi raya tu.

4 Responses so far »

  1. 1

    liyana said,

    amboi..dah update blog fateh! dah makin besar dah fateh ni!!mcm anak cina… putih…bila nk tambah satu lagi mamafateh?hihihih…

  2. 2

    orgrumah said,

    hehehhe… kalau ikut plan biar fateh umur 4 atau 5 tahun baru nk tambah adik. tp tu plan je. ada rezeki awal, terima je. mamanuha plak camne? hehe

  3. 3

    liyana said,

    ooooic…nuha bakal dapat adik nxt year bulan 7..insyaAllah…doa2kan semua nya selamat…(mcm nak bersalin dah bunyiknyer)…hahaha…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: